Шановні клієнти!

Дзвінки приймаються в робочі дні з 09.00 по 18.00, в інший час, будь ласка, замовляйте через кошик. Дякуємо!

Гарантія

Гарантія та сервісне обслуговування

На товари в інтернет магазині TORPEDO TM надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання щодо відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається терміном від 2-х тижнів до 60 місяців та залежить від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказано в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань слугує гарантійний талон виробника або гарантійний талон «TORPEDO TM – інтернет магазин інструменту».

Будь ласка, під час отримання товару, перевірте комплектність і відсутність дефектів у продукції (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).

Відправлення та доставка товарів по гарантійним зобов’язанням

Відправлення та доставка товарів по гарантійним зобов’язанням до сервісного центру TORPEDO TM (з гарантійним талоном від інтернет магазину інструменту TORPEDO) здійснюється за рахунок продавця (БЕЗКОШТОВНО для покупця) перевізником «Нова Пошта», крім не гарантійних випадків.

Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?

Гарантійне обслуговування надає сервісний центр (далі СЦ) продавця або СЦ, які авторизовані виробниками (цю інформацію вказано у гарантійному талоні). Адреси та телефони сервісних центрів ви можете знайти у гарантійному талоні.

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування визначається положеннями, які прописані у гарантійних зобов’язаннях інтернет магазину та забезпечуються чинним законодавством України.

Будь ласка, зберігайте гарантійний талон, інструкцію з експлуатації та упакування впродовж усього терміну експлуатації.

Терміни ремонту виробів визначаються тільки СЦ, у разі виникнення проблем із сервіс-партнером, ви можете звернутися до точки продажу.

Сервісний центр не може відремонтувати мій товар у гарантійний період

Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:

  1. товар з повною комплектацією

  2. гарантійний талон

  3. висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік»